A little space

So, we need to move the flower down a bit

and down

and down

onsdag den 14. september 2011

Lille opdate

Kaere allesammen.
Vi er i live og ved godt helbred. Vi har gaaet 751 km, vi har tabt ca. 17 kg. tilsammen. De sidste dage har vaeret traette, vi ser de samme ting igen og igen, kedsomheden sniger sig ind. Vi er noget traette af at vandre, men vi holder ud, der skulle vaere lidt over 200 km til Santiago, saa vi er ved at vaere der. Vi gaar ind i en ny provins imorgen, Galicien, det skulle vaere noget andet end det vi har set de sidste par uger, saa vi glaeder os.

Mange varme hilsner fra os

5 kommentarer:

  1. Kan lige tilfoeje vi har nydt nogle fantastiske dage paa laekkert 4 stjernet spahotel,der meget passende "dukkede" op in the middle of nowhere" i bjergene.
    September har indtil nu budt paa meget sol og varme, som nogle dage har gjort det haardt at vandre.
    Vi er nu i en lille havneby der hedder Tapia de Casariego. Superhyggeligt lille sted, vi har haft meget vind de sidste dage, saa der er godt "skum" paa havet. Superflot tur langs kysten idag, sidste kystdag i morgen og sidste dag i Asturia provinsen. Saa haaber paa en badetur inden vi vandrer ind i landet gennem Galicien mod Santiago de Compostela :-))

    Masser af sol og varme knus til jer derhjemme.

    SvarSlet
  2. iiihh hvor er det bare dejligt at høre fra jer!
    Vi står foran en stor dag i dag - VALGDAG. Har I egentlig haft en jordisk chance for, at brevstemme?
    Jeg tænkte på det, så sent som i morges, at det er så smukt, at I fik denne fantastiske idé og allerede nu er i gang med, at føre den ud i livet.
    Jeg er dog også super spændt på, at have jer hjemme igen <3
    Elsker jer,
    Sara

    SvarSlet
  3. Fantastisk, venner! For nogle dage siden var I ved at tage afsted og nu er I ved at være ved vejens ende. Glæder mig til at se jer igen, når I engang sætter jeres ben i flyveren hjem.

    Eller vil I gå? ;)

    SvarSlet
  4. Jeg er lidt fyldt op af at gaa, jeg overvejer at hugge en korestol fra en af de gamle her paa gaden. Hvis jeg bliver snuppet i min hellige mission, saa vil jeg bare sige "Im on a mission from God" :-)
    Ser ud til at vi er nod til at skrue op for hvor mange km. vi gaar om dagen, ellers kommer Grith for sent paa arbejde. Det betyder ikke flere dovne dage, de er ellers dejlige. Smaa afstande paa 15 km med strand dukkerter.

    SvarSlet
  5. Godt at høre fra jer.

    Op med humøret og videre! Måske venter lykken om næste hjørne?

    SvarSlet