A little space

So, we need to move the flower down a bit

and down

and down

søndag den 28. august 2011

Almost halfway to Santiago [432 km total]

Kaere Allesammen

Meget lidt internet paa vores vej, selv nu har kun faa minutter, vi har det godt, vores kroppe er ved at vaere i god staerk form, kiloerne rasler af, dog er der noget der gor ondt et nyt sted hver dag. Mange mange tak for jeres hilsner og jeres opmaerksomhed, det er dejligt.
Vi har gaaet over 400 km, det er fantastisk, vi har gaaet i regn, storm, glohede sol dage.

Mange kram
Pawel og Grith

2 kommentarer:

  1. Spændende at følge med. Har lige hørt foredrag om fysik og hjernen. Hippocampus vokser mens man går, så jeres koncentration og hukommelse opnår nye højder mens i vandrer. Ligesom I modvirker demens. Er det ikke en fantastisk bonus, når -nye muskler- er ømme her og der. Fantastisk at -følge med på jeres tur- Dejlige billeder. Jeg er i Berlin med barnebarnet David, som synes det er sejt, at buskene foran schloss Bellevue er klippet som patroner. Det havde jeg sørme ikke selv lagt mærke til før. GO TUR - I ER JO SNART HALVVEJS!!!! knus gurli

    SvarSlet
  2. Tak kaere Gurli :-)) Det er godt at vide det med at hippocampus vokser, jeg husker en del bedre ,saa det virker :-))
    Lyder hyggeligt med jeres tur i Berlin, du maa hilse patron kongen David.
    Ja, det er ret vildt vi har gaaet ca 550 km nu. Det er en fantastisk oplevelse og en anatomisk gennemgang af kroppen :-)
    Jeg har taenkt paa dig flere gange, tror du ville synes det var ret fedt at gaa hernede.
    Glaeder mig til at fortaelle dig mere, naar vi er hjemme knus knus Grith

    SvarSlet